logo

Home
Analizator składu ciała Inbody230 PDF Drukuj Email
Wpisany przez Administrator   
Wtorek, 11 Czerwiec 2013 17:45

INBODY230 to nowoczesny i jedyny w Polsce specjalistyczny (medyczny) analizator składu ciała. Urządzenie to jest wykorzystywane w szpitalach, ośrodkach zdrowia, w leczeniu otyłości, a także w fitness klubach - teraz również i w naszym Fitness Klubie  "Linfit". Dzięki analizatorowi możemy sprawdzić efektywność procesu redukcji wagi i kontrolować czy odchudziliśmy się z tłuszczu, czy też z mięśni.

 

http://photos.nasza-klasa.pl/56727435/15/other/std/676a1e4530.jpeg

 

Parametry analizowane przez Inbody230 to:

  • Masa ciała (weight),
  • Masa mięśni szkieletowych (muscle),
  • Masa tkanki tłuszczowej (fat),
  • Całkowita zawartość wody w organizmie (tbw),
  • Beztłuszczowa masa ciała (ffm),
  • Indeks masy ciała (bmi),
  • Procentowa zawartość tkanki tłuszczowej (pbf),
  • Wskaźnik talia-biodro (whr),
  • Podstawowa przemiana materii (bmr),
  • Segmentalna analiza tkanki tłuszczowej(prawego i lewego ramienia, prawej i lewej nogi oraz tułowia),
  • Segmentalna analiza  tkanki beztłuszczowej (prawego i lewego ramienia, prawej i lewej nogi oraz tułowia),
  • Kontrola mięśni i tkanki tłuszczowej (muscle-fat control).

 

Cennik:

  • Analiza składu ciała na urządzeniu Inbody230 wykonana przez przeszkolonych pracowników Fitness Klubu "Linfit" wraz z objaśnieniem uzyskanych wyników (czas trwania ok 5-10 minut):

      10 zł - dla dla klientów wykupujących indywidualny trening z instruktorem
      15 zł - dla klientów klubu

      20 zł - dla pozostałych osób

  • Porada jednorazowa w diecie odchudzającej, która obejmuje:

- jedną konsultację z dietetykiem (Aliną Jągowską), w czasie której zostanie przeprowadzony dokładny wywiad żywieniowy, analiza składu ciała na analizatorze Inbody230,

- przedstawienie wykazu zakazanych i dozwolonych produktów oraz wytycznych jak samodzielnie komponować swój jadłospis,

60 zł -czas trwania (ok 1,5h) 

Jak przygotować się do analizy składu ciała:

  • Pomiar należy przeprowadzać 3-4 (najmniej 2) godziny po posiłku. Wcześniej należy unikać napojów o właściwościach moczopędnych lub zawierających kofeinę,
  • Nie należy analizować składu ciała bezpośrednio po kąpieli, korzystaniu z sauny czy też ćwiczeniach fizycznych. Należy przeprowadzić pomiar dopiero 3-4 godziny po powyższych czynnościach,
  • Unikać picia alkoholu na 24h przed pomiarem,
  • Ubrać lekkie ubranie,
  • Skład i masa ciała zmieniają się w ciągu dnia, w związku z tym, aby uchwycić racjonalny spadek masy ciała pomiary kontrolne powinny być przeprowadzane w tym samym czasie,
  • Na badanie należy ubrać skarpetki lub podkolanówki, które łatwo można zdjąć, pomiaru dokonuje się na bose stopy.

 Ostrzeżenia

Pomimo braku odnotowanych zagrożeń lub ryzyka, dla bezpieczeństwa należy stosować się do poniższych wskazówek:

Nawet jeśli nie ma widocznego zagrożenia, nie należy używać urządzenia w następujących przypadkach:

  • Osoba mająca wszczepione metalowe urządzenia, np. rozrusznik serca, stent lub metalowe szwy na sercu lub głównych naczyniach krwionośnych,
  • Osoba zaopatrzona w urządzenia generujące sygnały elektryczne, np. sztuczne serce lub płucoserce,
  • Osoba połączona z cewnikiem wypełnionym płynem lub urządzeniem elektrycznym o dobrej przewodności.

W przypadku kobiet w ciąży skorzystanie z analizatora składu ciała powinno zostać skonsultowane z lekarzem.

 

Konsultacja dietetyczna w soboty i niedziele po wcześniejszym uzgodnieniu.

Badania analizatorem odbywać się będą po wcześniejszym ustaleniu terminu i godziny badania.

Godziny badania analizatorem:

Poniedziałek  11.00 - 15.30

Wtorek        11.00 - 15.30

Środa          13.00 - 15.30

Czwartek      11.00 - 15.30

Piątek          11.00 - 15.30

Sobota        17.00 - 18.00

Niedziela      12.30 - 16.00

 

 

 

 


 

 

Dietetyk – Alina Jągowska

Ukończony kierunek - Dietetyka w Wyższej Szkole Zdrowia, Urody i Edukacji w Poznaniu.

Inne kwalifikacje zawodowe, pozwalające szerzej spojrzeć na problematykę żywienia: studia magisterskie na kierunku Biologia Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Studia Podyplomowe na kierunku Chemia UAM w Poznaniu, Instruktor Fitness, Instruktor kulturystyki.


Terminy wizyt: soboty lub niedziele po wcześniejszym uzgodnieniu z Recepcją Fitness Klubu Linfit (ul. Licealna 10b, obiekt Basenu, Tel. 604471580)

Doskonale rozumiem, że tempo życia, brak czasu, stres, utrudnia nam racjonalne odżywianie. Nie zawsze jest możliwe, by stosować „rozpisane diety”, a wręcz nie każdy psychicznie to potrafi znieść. Życie „z kartką” też potrafi dokuczyć i obniżyć motywację. Dlatego też, oferuję 3 formy usług, w zależności od tego, jakie są Państwa oczekiwania, mianowicie: Poradę dietetyczną bez jadłospisu, Konsultację dietetyczną z „uproszczonym jadłospisem” oraz Konsultację dietetyczną z „rozbudowanym jadłospisem”.

  1. Porada dietetyczna jednorazowa bez jadłospisu (ok. 1,5 h) – 60 zł

- wywiad żywieniowy,

- analiza składu ciała (na profesjonalnym urządzeniu medycznym), omówienie wyników,

-zalecenia żywieniowe,

- pomoc w samodzielnym układaniu własnego jadłospisu; przedstawienie założeń diety, czyli: dzienne zapotrzebowanie kaloryczne , także w rozbiciu na poszczególne posiłki, w tym zapotrzebowanie na białka, węglowodany, tłuszcze; pomoc w dokonywaniu wyliczeń (tabele, proste programy).

  1. Konsultacja dietetyczna + „uproszczony jadłospis” – 80 zł

- wywiad żywieniowy,

- analiza składu ciała, omówienie wyników,

- zalecenia żywieniowe,

- 7 dniowy „uproszczony jadłospis” (do stosowania przez miesiąc): „uproszczony” jadłospis, oznacza że nie są podawane przepisy na wykonanie

potraw, a podawane są produkty i ich ilość, np.: obiad – 200 g chudego schabu, 3 średnie ziemniaki, warzywa.

  1. Konsultacja dietetyczna + „rozbudowany jadłospis” – 110 zł

- wywiad żywieniowy,

- analiza składu ciała, omówienie wyników,

- 7 dniowy „rozbudowany jadłospis” (do stosowania przez miesiąc): „rozbudowany” jadłospis oznacza, że jest podany także sposób wykonania posiłków.

Np. obiad – Dorsz świeży tuszka 150 g, koperek pęczek, oliwa z oliwek łyżeczka, czosnek 2 ząbki, przyprawy (oregano, papryka mielona, gałka muszkatołowa) do smaku, surówka Miseczka 300g.

Dorsza umyć, oczyścić, od środka skropić sokiem z cytryny, natrzeć ziołami, włożyć pęczek koperku. Rybę spiąć wykałaczką, owinąć w folię aluminiową, włożyć do nagrzanego piekarnika, zapiekać. Pod koniec rozchylić folię, w celu przyrumienienia ryby. Podawać ze surówką. Posypać natką pietruszki.

  1. Konsultacja kontrolna ze zmianą jadłospisu: uproszczonego – 60 zł, rozbudowanego – 90 zł

- kontrola efektów stosowania diety,

- analiza składu ciała, omówienie wyników,

- zmiana 7 dniowego jadłospisu „uproszczonego” lub „rozbudowanego”.

Podczas oferowanych usług, zwracam uwagę na aktywność fizyczną, zasady przy spożywaniu posiłków przed i po treningu , doradzam dobór treningów.

Zapraszam Serdecznie

 

Zmieniony ( Wtorek, 11 Kwiecień 2017 11:54 )
 

Polecamy

 

       Dieta.pl

dan7.jpg

Instruktorzy

LINFIT Biuletyn

Chcesz wiedzieć co nowego w klubie, dostawać informacje o promocjach, rabatach, zmianach w grafiku? Zaprenumeruj nasz Biuletyn











Stworzone dzięki Joomla!. Wykonanie FLY